zondag 29 juni 2014

SU-per scrapbook Sunday


Met z'n allen zijn we aan het aftellen. Nog 2 dagen tot de nieuwe Stampin' Up! catalogus in gaat. Hoe komen we die tijd toch door? Scrappend misschien? Ter inspiratie heb ik een layout gemaakt met de producten van Stampin' Up!. Gemaakt voor het SU-per challenges blog.

Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van de gorgeous grunge stempelset. Hier heb ik het cardstock mee bewerkt door diverse kleuren inkt door elkaar te stempelen. Verder uit het papier diverse hexagons geknipt. Om diepte in de layout te krijgen heb ik een aantal van deze hexagons met foam tape vastgeplakt. Met de hexagon snijmal hexagons gesneden uit cardstock en in stukken geknipt. Aan de bovenrand met washi tape twee klein strookjes gemaakt. Dit alles versierd met wat knoopjes en steentjes.





Als jullie uit de nieuwe catalogus iets willen bestellen, dan kan dat. Donderdag 3 juli zal ik een bestelling plaatsen.

groetjes,
Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten