zondag 15 juni 2014

SU-per Scrapbook Sunday, You make the world a better place

Vandaag heb ik weer een layout mogen plaatsen op het blog SU-perchallenges. Dit keer een vakantie layout. Gemaakt met het mooie vakantie papier I am me. Tot eind juni nog te bestellen. Helaas gaat deze lijn niet mee naar de nieuwe catalogus. Maar niet getreurd er komt zoveel moois voor terug. En wie deze lijn toch wil hebben, kan me natuurlijk mailen.

Voor deze lay-out heb ik met diverse stempels uit de gorgeous grunge stempelset een strook op het witte cardstock gestempeld. Hiervoor de kleuren inkt pool party, real red, basic gray en crushed curry gebruikt.  

Ik vond dit papier goed passen bij de tekst van de stempelset starburst saying (voorjaarscatalogus blz. 34). Van deze stempelset heb ik een aantal stempelafdrukjes uitgesneden met de bijbehorende snijmallen. Met de chevron borderpunch (voorjaarscatalogus blz. 28) heb ik chevrons geponst en opgeplakt. 




Over 2 weken weer een nieuwe Stampin' Up! layout, hier en op het blog SU-per challenges.

groetjes,
Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten