zondag 1 juni 2014

SU-per challenges

Een tijdje geleden ben ik gevraagd om een bijdrage te leveren aan het blog SU-per challenges. En dan wel voor de rubriek SU-per Scrapbook Sunday. Een hele eer natuurlijk, tenslotte ben ik nog maar net demonstratrice en werk ik nog maar een paar maandjes met de spullen Stampin' UP!. Daarom heb ik ook ja gezegd. Iedere 2 weken mag ik een layout laten zien, gemaakt met de producten van Stampin' Up!. 

Mijn eerste bijdrage voor deze rubriek is een foto van Disneyland. Voor openingstijd van het park een snel ontbijt in 1 van de parkrestaurants en dan een paar rondjes in de attracties maken. Voordat de drukte losbarst en we uren in de rij moeten staan. Een top ochtend met een mooie opkomende zon in een nog bijna uitgestorven park.


Voor deze layout heb ik een flink aantal stempels gebruikt. Op het witte cardstock heb ik eerst een diagonale lijn gemaakt met de stempels Off the grid, Gorgeous Grunge, filmstrip en Perfect Pennants (uit de voorjaarscatalogus).


Als versiering heb ik met de Starburst Saying stempels (uit de voorjaarscatalogus) wat rondjes gestempeld en uitgesneden met de Starburst Framelits dies. Dit alles is gestempeld in de kleuren Crushed curry, Basic gray en Real red.


Over 2 weken komt er weer een nieuwe creatie van mij op het SU-per Challenges blog te staan.

groetjes,
Cynthia

5 opmerkingen:

  1. Heel erg mooie layout Cynthia. Vind die diagonaal die jij maakt altijd zo leuk.

    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ERg leuke layout en de stempels eronder vind ik
    ook zo mooi.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie LO, en wat leuk (en een eer) dat je gevraagd bent voor de SU-per challenge.

    BeantwoordenVerwijderen