maandag 16 juni 2014

Vaderdag

Afgelopen weken heb ik een aantal Vaderdag kaartjes gemaakt. Voor de verkoop natuurlijk. Maar ik kon het niet laten om ook een kaartje te maken voor Johan. Die verdiend natuurlijk als beste papa van Nederland het mooiste kaartje.

Ik heb gekozen voor de kleuren gumball green en baked brown sugar. Achtergrond gestempeld met de Gorgeous Grunge stempels. Verder gebruik gemaakt van de starburst saying stempelset en bij behorende snijmallen uit de voorjaarscatalogus. Embossingmal arrows (ook uit de voorjaarscatalogus) en de stempelset Hearts a Flutter en uitgesneden met de mallen Hearts a Flutter.



Wil je ook eens leren hoe je dit soort kaartjes kan maken? Of wil je gewoon een keer kaartjes maken met Stampin' Up!. Neem dan contact met mij op dan kunnen we misschien iets inplannen. 

Deze kaart is gemaakt voor de challenge vaderdag op het kaartjes inspiratie challenge blog. 

groetjes,
Cynthia



3 opmerkingen:

  1. Superrrrr wat maak je toch pracht kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ik vind het ook erg leuk om te doen. Zeker nu ik met Stampin' Up! bezig ben , kan ik er helemaal mijn ei in kwijt.

      Verwijderen