dinsdag 16 september 2014

A gift for baby


Een babykaartje voor de stoere baby. Met een stoere krokodil en sterren. 

De achtergrond heb ik gemaakt met de decorative masks stars & hearts van Stampin' Up!. Deze masks van 21,6 x 21,6 cm kosten maar 3,50 voor een set van 2. Er is een set met stippen en strepen en een set met sterren en hartjes. Geen geld zou ik zeggen. 

De kleur inkt is Gumball green en Wisteria wonder. 
De sterren heb ik gemaajt met de stempelset be the star. De krokodil met de stempelset zoo babies. Daar heb ik ook de tekst "a gift for baby" mee gestempeld. Dit krijg je zo recht door gebruik te maken van de stamp-a-ma-jig (blz. 235). 
De rondjes heb ik uitgesneden met de Startburst framelits. En het achterste rondje heb ik embossed met de decorative dots embossingmal.



groetjes,
Cynthia

1 opmerking: