woensdag 17 september 2014

Good times, Dutch Dares schets challenge #86

Er staat weer een nieuwe schets klaar voor jullie op het blog van Dutch Dares. Dit keer gemaakt door Astrid. 

Ik heb deze schets op de camping uitgewerkt. Daar neem ik natuurlijk niet veel mee naar toe. Wat halve vellen papier, cardstock en mijn spullen van Stampin' Up!. Voor deze schets had ik een groot vel papier nodig om het grote vierkant te maken. Maar dat had ik dus niet. Toen maar een vel cardstock bestempeld en mijn eigen design papier gemaakt. De achtergrond is gemaakt met de stempel Handcarved die jullie natuurlijk bij mij kunnen bestellen. Voor deze layout heb ik ook gebruikt van de sterren stempels Be the stars en de stempelset gorgeous grunge. De kleuren inkt zijn real red, baked brown sugar en soft sky.






En dit is de schets waar jullie mee aan de slag mogen. Laat je ook nog even inspireren door de andere voorbeelden op het Dutch Dares blog.



groetjes,
Cynthia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten