woensdag 17 september 2014

For you

Ik zal niet zo snel een kaart of layout liften van iemand anders. Het geeft me niet zoveel voldoening. Het is altijd leuker om zelf iets te verzinnen dan iets na te maken van een ander. Alleen de challenges op het blog liftchallegens vind ik wel leuk om zo af en toe aan mee te doen. Vanmorgen heb ik deze kaart gemaakt voor lift challenge #72.




Het papier is een oude lijn van Stampin' Up!. Het vlindertje heb ik gestempeld met de Papillon potpourri stempel en geponst met de elegant butterfly pons. De doily heb ik gemaakt met de delicate doilies sizzlets mal. Daarop zit een gestempeld rondje van de set Hello Darling. Dit heb ik uitgesneden met de ronde framelits mallen van Stampin' Up!. Met de stempelset A round Array heb ik de tekst for you gestempeld. Dit heb ik geponst met de scalloped circle pons. Kleuren inkt Basic Gray en Crushed Curry. Met grijs kant een strik gemaakt. Hierop een touwtje met knoop. Verder alleen wat steentjes. 

En dit was de te liften kaart.

groetjes,
Cynthia

10 opmerkingen:

  1. Mooi! Erg leuk al die verschillende uitwerkingen van een dezelfde layout. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lift.........mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie kaart is dit. ik herkende de lift meteen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Begrijp wat je bedoelt met liften, maar wij vinden het wel heel leuk dat je met ons meedoet op regelmatige basis! Dit is weer een heel erg geslaagde lift, Cynthia! Dank je wel voor het weer meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik begrijp het ook, maar het is ook leuk om je zelf te verbreden, en weer eens andere stijlen te proberen als je zelf misschien doet, daar pik je dan de dingen weer uit wat jou ligt.
    Leuk dat je toch zo nu en dan met ons meedoet. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw erg mooi geworden.

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je toch af en toe met ons meedoet en blijf dat vooral doen, want ik vind je kaart prachtig. Heel mooi van kleur en helemaal in balans :). Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,
    Ik zag je kaart op de liftchallenge staan wat een plaatje!
    Ziet er erg goed uit en ik vind de kleuren prachtig.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. LOVE the way you've used these Verve stamps! Gorgeous card! I'm loving your blog and style of cardmaking! First time I've visited but hope to follow you more.

    BeantwoordenVerwijderen