donderdag 4 september 2014

SU-per challenge #53

Per 1 september zijn er wat wijzigingen op het blog SU-per challenges. Normaal leverde ik als DT lid altijd om de andere week een inspiratie layout aan voor op dit blog, maar deze rubriek komt te vervallen. Daarom zal ik vanaf nu meedraaien met de wekelijkse challenges. In ieder geval om de andere week zal ik een voorbeeld aanleveren. Een kaart, een layout of misschien wel iets anders. 

Deze week is de opdracht "Case it". Wat betekent dat jullie je moeten laten inspireren door een voorbeeldkaart.

Ik heb me laten inspireren door de kleur van de kaart, de bloemen, het scalloped randje en het strikje . Dit is mijn uitwerking geworden. 




En dit is de kaart waar jullie je inspiratie vandaan kunnen halen.



Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset Hello Darling. De kleine uitgesneden bloemen heb ik gemaakt met de flower patch stamp set. Dit zijn doorzichtige stempels met onderdelen van bloemen. Deze kan je in verschillende kleuren over elkaar heen stempelen. Hier is ook een snijmallenset bij. Zo kan je de bloemen weer netjes uitsnijden. Met de Chalk Talk label dies heb ik het label gesneden.

Doen jullie ook een keer mee?

groetjes,
Cynthia


1 opmerking: