dinsdag 30 september 2014

Happy


4 oktober is het World Card Making day. Daarom heeft Stampin' Up! een leuke actie. Gedurende een week ( 1 tot 6 oktober) krijg je op een aantal geselecteerde stempels 20% korting. Ook de inktpads, papier en enveloppen zijn nu extra voordelig om te bestellen. Als jullie nog iets willen bestellen, zaterdag ga ik een bestelling plaatsen, dus het kan nog mee. Klik op onderstaand plaatje om te zien wat er precies in de aanbieding is.


Gisteren ben ik bezig geweest met de Alphabet Bigz die, perfect print. Deze had ik al laten zien op een layout en nu heb ik er een kaartje mee gemaakt. 




Dit kaartje heb ik speciaal gemaakt voor de challenge #219, tekst in de hoofdrol op het blog Dutch Card lovers.

groetjes,
Cynthia

3 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart met de tekst in de hoofdrol!
    Leuk dat je meedoet met Dutch Card Lovers.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een feestelijk kaartje! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart hoor. Leuk dat je weer meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen