vrijdag 5 september 2014

Merry Christmas

Weten jullie dat ik een nieuwe facebookpagina aangemaakt heb? Een speciale Magical Scrapworld facebookpagina waar al mijn werk en mijn Stampin' Up! activiteiten te volgen zijn? En om dat te vieren en natuurlijk om meer leden te krijgen, heb ik een deel en win actie opgestart. Dus kom eens kijken op mijn Magical Scrapworld facebookpagina.  Like, deel en wie weet win.

Dan op naar waar dit blogbericht over gaat.....mijn eerste kerstkaartje voor dit jaar is een feit. Ik heb lang getwijfeld of ik de stempelset en dies Festive Flurry zou kopen. Ik vond ze zo mooi, maar aangezien deze niet meer te koop is, voor mij dus eigenlijk niet meer interessant om te kopen. Want zien, doet kopen (dat hoop ik tenminste) en deze is helaas niet meer te bestellen. Toch heb ik de set maar gekocht. Gewoon voor mezelf. Binnenkort ga ik mezelf weer verwennen uit de nieuwe herfst/winter catalogus. Dan komen er voorbeelden van materialen die wel te koop zijn. Tot die tijd kunnen jullie gewoon zelf kijken in de nieuwe catalogus en zie je iets leuks.....ik bestel het graag voor jullie. En alsof er niet genoeg keus is....met ingang van 10 september komen er nog meer herfst/winter artikelen van Stampin' Up!. Een kleine mini catalogus. Maar hier moeten we nog even op wachten.

Dit kaartje heb ik gemaakt met de kleuren Soft Sky en Crisp Cantaloupe.



Deze kaart heb ik gemaakt voor de schets challenge #217 bij Dutch Card Lovers.

Nieuwsgierig naar de lopende herfst/winter catalogus, klik hier

groetjes,
Cynthia


3 opmerkingen:

  1. Superleuk! Wat een gaaf papier! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje hoor mooie kleurtjes. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart, Cynthia!! Dank je wel voor het weer meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen