maandag 15 september 2014

Funny Faces


Soms heb je foto's die gewoon niet los van elkaar gescrapt kunnen worden. De 1 is niets zonder de andere. Zo ook met deze serie foto's. Ronan en Quinn waren het poseren voor oude deuren in KroatiĆ« een beetje zat en gingen gek doen. Nou dat maakt mij niet uit hoor. Levert ook leuke foto's op. Omdat ik ze als een serie wilde verwerken heb ik er maar een spread van gemaakt. 2 layouts naast elkaar die 1 vormen. 

Het was lang geleden dat ik dit gedaan heb. Maar het beviel me wel. Om die reden heb ik besloten om er een workshop van te maken. Tijdens de workshop kan je meerdere foto's op een spread verwerken. Kosten hiervan zijn 15 euro incl. de basismaterialen, wat te drinken en iets lekkers. Lijkt het je leuk om een keer deze workshop te volgen, neem dan gerust contact op. 

Maar dan nu de foto's van de spread. 









Ik heb gebruik gemaakt van de stempels Gorgeous grunge, Be the star en Hello Darling. Het docorative mask dots & stripe en de alfabet Bigz die, Perfect prints.

Deze spread heb ik speciaal gemaakt voor de Cards&Scrap scrap-uitdaging #14.

groetjes,
Cynthia 

7 opmerkingen:

  1. Erg mooi gedaan weer!
    En weet je? Ik maak eigenlijk ook te weinig spreads, terwijl dat in de albums wel veeeeeel rustiger staat dan allemaal losse layouys van 1 pagina.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vrolijk mooi gemaakt Cynthia.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spread heb je gemaakt
    en zo lekker vrolijk ook.
    Fijn dat je meedoet met Cards en Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke spread is het geworden.
    Groetjes Stieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie vrolijke spread heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de scrapuitdaging van C&S!
    Groetjes, Minke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige vrolijke en mooie spread... super vrolijk van uitstraling. En de hoe je 2 layouts tot 1 geheel heb gemaakt vind ik prachtig. Groetjes Aletta en leuk dat je meedoet met de scrapuitdaging van C&S.

    BeantwoordenVerwijderen