maandag 10 februari 2014

Faces, Stampin' Up! layout voor scrapbookworkshop

Nu de eerste inloop demomiddag voor het maken van Stampin' Up! kaarten op de kalender staat, werd het tijd om na te denken over mijn eerste scrapbook workshop. Op zaterdag 8 maart vanaf 13:00, geef ik een scrapbook workshop. Ik heb nog 3 plekjes over voor die dag. Voor 10 euro mag je bij mij thuis een layout met de materialen van Stampin' Up! komen maken. Tijdens deze workshop mag je werken met het Retro Fresh papier.

Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt met de Chevron border punch. Deze heb ik van het rode papier herhaald door om en om 2 keer zo grote punches te maken. Deze punch blijft echt favoriet bij mij.









Nog even op een rijtje wat ik heb gebruikt voor deze layout.....

Stampin Pad, Baked Brown sugar 131174
Stamp set Perfect Pennants 133230
Designer Washi Tape This and That Retro Fresh 133001
Designer Series Paper Retro Fresh 132993
Make note this and that rotary stamp 133370 (picture perfect en hartjes)
Chevron border Punch 132154


Wil jij ook een keer een scrapbookworkshop volgen? Meldt je dan aan voor deze workshop op zaterdag 8 maart a.s..

groetjes,
Cynthia












2 opmerkingen: