vrijdag 21 februari 2014

Thank U

Mijn eerste bestelling richting Stampin' Up! is inmiddels binnen. En niet alleen met mooie spullen voor bestellers, ook voor mij zaten er weer leuke dingen bij. Zo kan ik jullie weer nieuwe voorbeelden laten zien.

Dit keer heb ik een kaartje gemaakt voor de doilies challenge bij Crazy for Cas.

Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset Delicate Doilies, A round Array en de stippeltjes zijn gemaakt met de stempelset Gorgeous Grunge. Wat steentjes en een touwtje erbij en klaar is het kaartje.

De kleuren inkt die ik hiervoor heb gebruikt zijn.
Crushed curry, Calypso Coral, Gumball green.






Dit kaartje is een voorbeeld voor de eerstvolgende kaarten workshop. Wil je ook een keer kaartjes komen maken bij mij? Of wil je de leuke Stampin' Up! artikelen bestellen? Mail me dan gerust.

groetjes,
Cynthia

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het weer een beauty Cynthia!

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Cynthia! Prachtig dit kaartje zeg!

    Wij wensen je een fijn weekend toe :)
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Mooie kleurencombinatie ook. Leuk dat je er weer bij bent bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi! Gave kleurtjes en mooi compositie. Leuk ook die spetters! Dank je wel voor het meedoen met CFC!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een diversiteit aan doilies. Leuk geworden dit kaartje. Bedankt voor het meedoen bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje hoor mooie kleuren. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful, love the layered stamping & colours. Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen