donderdag 27 februari 2014

Happy Big Day

Vandaag lekker aan het stoeien geweest met het papier Fresh Prints Designer series (blz. 33) en inkt "real red en bermuda bay" van Stampin' Up!. Zo fijn dat alle kleuren van het papier en inkt bij elkaar passen. De bermuda bay inkt had ik al eerder gekocht bij de Retro Fresh papierlijn. Dus met 1 inktkleur erbij, heb ik weer een hele andere combi. 

Het papiertje dat onder de kaart ligt is trouwens weer uit een andere lijn. Namelijk de grijs/gele/aqua kleurige lijn "eastern elegance" waar ook de kleur Bermuda Bay in zit.




Voor deze kaart heb ik verder gebruik gemaakt van de stempelset gorgeous grunge. Zeker wel mijn favoriet op dit moment. De labels zijn gemaakt met de chalk talk stempelset en de chalk talk dies. Als achtergrond heb ik een stukje embossed met de Chevron embossingmal en dit uitgeknipt.

Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge "alles mag" van het kaartjes inspiratie challenge blog.

groetjes,
Cynthia 


3 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje geworden, kan ook niet anders met al die super gave SU spullen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje weer zeg! Ik ben helemaal weg van de kleuren die steeds gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi strak kaartje! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen