dinsdag 4 februari 2014

Love, Stampin' Up! voor scrappers

Gisteren heb ik laten zien hoe leuk je met de stempels van Stampin' Up! een achtergrond voor je layout kan maken. Vandaag ben ik met dat achtergrondje verder gegaan. Eigenlijk hoefde ik er niet veel meer aan te doen.

Ik heb gebruik gemaakt van...

Designer Series Paper Retro Fresh 132993
Make note this and that rotary stamp 133370
Stickers This and That Retro Fresh 132999
Stampin Pad, Baked brown sugar 131174
Stampin Pad, Tangerine Tango 126946
Stamp set Wood of the grid (achtergrond stempel van hout) 130736
Stamp set Perfect Pennants 133230
Chevron border Punch 132154






Met deze layout hoop ik jullie te laten zien, dat Stampin' Up! niet alleen leuk is voor kaartenmaaksters. Het papier met bijbehorende stickers en washitape is ontzettend leuk om te gebruiken voor layouts. En het leuke is, het is allemaal bij mij te bestellen. ;)

groetjes,
Cynthia



5 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien wat je ervan gemaakt hebt!:) Mooie kleuren heb je gebruikt:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ben ook weg van de kleuren. Het is nu mijn derde project ermee en blijf de lijn geweldig vinden.

      Verwijderen
  2. Wouw hij is echt super gaaf geworden, mooie kleuren. Mijn verlanglijstje wordt steeds groter en ben nu alweer benieuwd naar je volgende project ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie LO heb je gemaakt van jou en je grote liefde!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk lootje is dit en zo leuk dit papier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen