dinsdag 4 februari 2014

Lift Challenge gastdesigner kaartje

Een tijdje geleden heb ik een mooie prijs gewonnen bij het blog Lift Challenge. Naast mijn prijs mocht ik ook een keertje als gastdesigner meedoen. Dat heeft wat problemen opgeleverd, want het te lliften voorbeeld was gemaakt met de naaimachine. Een ontzettend leuk kaartje, maar naaimachine en ik zijn geen vrienden. Dus ik kreeg het al een beetje benauwd. Het kaartje was af en helemaal naar wens en toen.....begon het drama. Na ongeveer een centimeter of 3 stikken, brak mijn onder draad. Alles zat in de knoop. Nieuwe poging, weer het zelfde resultaat. Uiteindelijk heb ik de naaimachine met de hand het werk laten doen, want zodra ik op het voetpedaal drukte, liep de boel vast. Eindresultaat.....niet om aan te zien. Echt heel jammer. Dit kon ik niet laten zien. Op het laatste moment een last minute kaartje gemaakt. Ander garen gebruikt, hoor mijn moeder nog zeggen, gebruik altijd Gutermann garen. Eerst ook nog even de boel goed schoongemaakt en ja hoor, het ging goed. Duurder garen werkt echt veel beter dan het garen van de markt. Uiteindelijk het hele kaartje zonder knappen van de draad in elkaar kunnen zetten. Is het toch nog goed gekomen. Zou bijna zeggen, dat moet ik vaker doen. ;)

Dan nu het kaartje dat ik gemaakt heb. Ik blijf erbij dat het eerste kaartje dat ik maakte leuker was.



Dit is het te liften kaartje.



Groetjes,
Cynthia


1 opmerking:

  1. Leuke lift geworden en ik zie het helemaal voor me hoe je bezig was met je naaimachine :-) denk dat iedereen weleens ruzie daarmee heeft gehad. Gelukkig toch nog goedgekomen maar ben toch wel benieuwd naar je eerste kaartje.......

    BeantwoordenVerwijderen