woensdag 12 februari 2014

For You, Stampin' Up! kaartje


Gisteren heb ik een layout gemaakt met de Chevron border Punch, bestelnummer 132154. Met de restjes die uit het papier kwamen heb ik nog een kaartje gemaakt. Een cas kaartje. Ik heb een klein strookje papier uitgesneden van het designer Series Paper Retro Fresh, bestelnummer 132993. Met de Stampin Pad Coastal Cabana, bestelnummer 131175 en de stamp set Perfect Pennants, bestelnummer 133230 heb ik het gestippelde lijntje gestempeld.
Met stampin Pad Baked Brown sugar, bestelnummer 131174 en de stamp set Wood of the grid, bestelnummer 130736 heb ik de achtergrond gestempeld. Voor het stempeltje for you heb ik gebruik gemaakt van de stempelset Clear a Round Array, bestelnummer 129090 die je heel gemakkelijk kan uit ponsen met 7/8" Scallop circle punch, bestelnummer 129404.






Met dit kaartje wil ik meedoen met challenge #27 bij SU-per challenges.

A.s. zaterdag ga ik bestellen bij Stampin' Up!. Zijn jullie enthousiast geworden en willen jullie ook wat bestellen? Wacht dan niet te lang met doorgeven van je bestelling.

groetjes,
Cynthia

4 opmerkingen:

  1. gaaf kaartje geworden.
    dank je wel voor het meedoen aan de SU-per Challenge.
    groetjes Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super wat een pracht kaart.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart heb je gemaakt en leuk dat je met SU-per challenges meedoet.

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart hoor helemaal mijn kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen