vrijdag 7 februari 2014

Hello kaartje voor eerste inloop/demomiddag

Op 15 februari a.s. heb ik mijn eerste Stampin' Up! inloop/demomiddag kaarten maken ingepland. Voor 2,50 mag je bij mij tussen 13:00 en 16:00 thuis een kaart komen maken. Ben je zo enthousiast dat je meer kaarten zou willen maken, dan kan dat voor 7,50 mag je zelfs 4 kaarten maken. Je mag een kaart maken naar eigen inzicht of 1 van mijn voorbeeldkaarten namaken. Meer info hierover staat bij demo's en workshops. Als voorbeeld voor deze demomiddag heb ik nog een kaart gemaakt. Dit keer met de Big Shot Die Thinlits Hexagon Hive 132965. Wisten jullie dat Stampin' Up! ook Big Shots verkoopt? En ook losse reserve onderdelen zoals de snijplaten? 

Verder heb ik voor deze kaart gebruik gemaakt van...


Stampin Pad, Baked Brown sugar 131174
Stampin Pad, Coastal Cabana 131175
Stamp set Perfect Pennants 133230
baker twine Early Espresso 123124
knoopjes in de kleur Coastal Cabana zitten in het doosje brights 130028.



Dus heb je zin om een keer langs te komen? Om kennis te maken met mij en de materialen van Stampin' Up!. Dan ben je van harte welkom de 15e. Binnenkort plan ik ook een worskhop scrapbooking in.

Groetjes,

Cynthia

9 opmerkingen:

  1. Super wat een pracht kaart met de hexagons en schitterende kleuren ook
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes dat je hebt gemaakt! Echt mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er goed uit, maar zo graag komen de 15de maar is voor een kaart maken toch net te ver

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De afstand blijft soms een probleem. Wel jammer want het lijkt erop dat het een Channie meeting gaat worden. Haha, de 3 die zich nu hebben aangemeld zijn van het forum.

      Verwijderen
  4. Weer zo'n mooie kaart! En wat een prachtige kleuren gebruik je! Veel succes met de demo middag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cynthia,
    Ik heb deze prachtige kaart inderdaad van je gelift. Sorry dat ik je naam vergeten ben te vermelden, dat doe ik normaal altijd. Heb het direct hersteld!
    Nogmaals excuses & groetjes, Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het leuk dat je dit kaartje gelift hebt. Maar zeker leuk als mijn naam erbij staat. Bedankt voor het aanpassen.

      Verwijderen
  6. Bedankt voor je reactie. Het was een ondoordachte actie van mij en achteraf gezien ook niet gepast om zo aan een challenge mee te doen. Het berichtje over het bereiken van de top 3 heb ik dan ook verwijderd van mijn blog.
    Groetjes, Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag het van mij laten staan hoor. Je hebt er nu toch mijn naam bij gezet?

      Verwijderen