woensdag 19 februari 2014

Happy Father's Day


Op het blog SU-per Challenges zag ik een leuke uitdaging waar ik wel wat mee wilde doen. Maak een creatie in de volgende SU kleuren.


Ik heb deze kaart gemaakt met de embossingmal Tief Arrows bestelnummer 132187. Het is een Sizzix embossingmal uitgebracht door Stampin' Up. Op deze kaart heb ik delen ervan uitgeknipt. Als achtergrond mijn favoriet de stempel wood of the grid, bestelnummer 130736.




De Happy Father's Day stempel is niet van Stampin' Up!. Ik heb nog geen kaart tekst stempeltjes. Wel besteld, maar nog niet binnen. Tot die tijd moest ik het maar met een stempeltje van een ander merk doen. 

Hou jij meer van Nederlandse teksten op je kaarten? Er is een mooie stempelset te koop met Nederlandse tekstjes. Bij mij te bestellen.

Klik op de link hieronder voor een foto.

Mooi hè?

groetjes,
Cynthia

7 opmerkingen:

  1. Supermooi Cynthia, je gaat vast winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf kaartje en die achtergrond stempel vind ik trouwens ook erg leuk....denk dat dat mijn nieuwe aanwinst word

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf hè. Ben daar ook erg blij mee. Heb nu weer een nieuwe achtergrondstempel besteld. Het is al binnen trouwens. Heb nog geen tijd gehad om het uit te zoeken, ben net thuis. Maar morgen wil ik het versturen. 15 maart is trouwens de eerstvolgende besteldatum.

      Verwijderen
  3. Wat een super leuk lootje en kaartje heb je weer gemaakt.
    Erg leuk en stoer die chevrons op je kaart.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf idee, om die pijltes te knippen uit de embossingmal. Bedankt voor je inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SUper gaaf kaartje!! Gezellig dat je meedoet met onze SU-per challenge.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuk tof kaartje is dit geworden zeg! Vind hem helemaal leuk! Dankjewel voor het meespelen met SU-per Challenges. Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen