maandag 24 februari 2014

I can't thank you enough

Vandaag heerlijk creatief geweest met mijn nieuwe Stampin' Up! spulletjes. Ik heb een layout gemaakt en een kaart. De layout mag ik nog niet laten zien, maar de kaart wel. Ik heb gebruik gemaakt van de super gave stempelset gorgeous grunge. Het label is gemaakt met de chalk talk stempelset en de chalk talk dies. Bij iedere stempel is er een bijpassende stans. Echt een hele leuke set.




Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de kleuren inkt Crushed Curry en Gumball Green. Stempelset Gorgeous Grunge (vlekken en strepen), stempelset Chalk Talk en de Big Shot die framelits Chalk Talk. Natuurlijk weer bij mij te bestellen.

Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge op SU-per challenges, #29 tag-it.

groetjes,
Cynthia

2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Cynthia! Echte voorjaarskleuren ook.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge bij SU-per challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan. De achtergrond is lekker fris! Echt een voorjaarsgevoel. Gezellig dat je meedoet met de SU-per challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen