vrijdag 11 november 2016

kerstkaarten challenge dag 11, kerstkoekje

Inmiddels heb ik alweer 11 kaarten laten zien met de producten uit de nieuwe catalogus. A.s. dinsdag ga ik een bestelling versturen. Als ik iets voor iemand mee kan bestellen, dan hoor ik dat graag.

Het kaartje van vandaag is gemaakt met de Cookie cutter stempelset en pons. Deze heb ik niet zelf gekocht, maar speciaal voor mijn kerstkaarten challenge in bruikleen van een klant. Lief hè. Sylvia bedankt.

Helaas is het bij het maken van dit kaartje niet helemaal goed gegaan. Toen ik even niet keek, heeft iemand zijn tanden in het koekje gezet. Wie heeft dit gedaan? 




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel Cookie cutter.
Pons en stempels ook los te verkijgen.


Candy cane lane DSP


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

Groetjes,
Cynthia







1 opmerking: