zondag 6 november 2016

kerstkaarten challenge dag 6, Merriest wishes

Vandaag ben ik een dag weggeweest. Een dagje met mijn moeder naar de Kreadoe. Moe, versleten maar vol met nieuwe spullen en inspiratie thuisgekomen. En dan is het alweer tijd voor kaartje 6. Een kaart gemaakt met de set Merriest wishes. Kerstballen die je uit kan snijden. Een ontzettend leuke set. De achtergrond is gemaakt met de embossingfolder Softly falling.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Merriest wishes.
Stempels en mallen ook los verkrijgbaar.

Softly falling.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





4 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje. Subtiel met dat goud. Heerlijk toch, de KreaDoe en dan met een tas vol thuis komen! Heerlijk vooruitzicht.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou wel graag die embossing stencil softly falling willen bestellen maar wat kost hij incl. Verzendkosten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal het nakijken voor je. Kan je me even mailen? magicalscrapworld@hotmail.com. Dan mail ik je terug.

      Verwijderen
    2. Marianne, ik had gevraagd of je me even wilde mailen omdat dit makkelijker is. Misschien heb je mijn bericht niet gezien. De verzendkosten zijn 2,19. Totaal inclusief verzenden komt de mal op 12,69.

      Verwijderen