donderdag 3 november 2016

kerstkaarten challenge dag 3, arreslee

Voor vandaag niet 1, maar 2 projectjes. Naast een kaart heb ik ook een doosje gemaakt waar precies een stuk zeep in past. Leuk om straks met de kerst cadeau te geven. Nog even een lekker stuk Dove zeep kopen. Ik ben zelf allergisch voor parfum, dus neem tijdens het maken een extra snufje van die heerlijk zeep voordat ik het weg geef. Zelf moet ik het maar doen met een saai stuk Neutral zeep. 

De arreslee stempelset heb ik helaas niet zelf gekocht. Ik vond hem erg leuk, maar kon niet alles bestellen. Gelukkig kon ik een paar sleetjes, rendieren en bomen ruilen voor wat kerstbellen. De achtergrond stempel vond ik te gaaf om niet te nemen. De Merry Medley is erg leuk om met witte inkt op craft te stempelen.






Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Merry Medley.

Santa's sleigh ride bundel.
Mallen en stempels ook los verkrijgbaar.


Whisper white inkt.


Simply scored.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia












1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart en een mooi doosje! Heel leuk idee om een doosje te maken voor zeep.
    Ga ik onthouden.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen