woensdag 2 november 2016

Noel, kerstkaarten challenge dag 2

Bedankt voor het enthousiasme op mijn eerste kaart. Hier en op facebook. Ik hoop dat jullie de rest van de challenge me ook zo blijven steunen. Want uit ervaring weet ik dat het tegen het einde van de maand een stuk moeilijker gaat worden. Nu zit ik nog vol enthousiasme. Tegen die tijd, komen de kerstballen mijn oren uit en kan ik zeker wat steun gebruiken. 

De tweede kaart voor mijn kerstkaarten challenge is gemaakt met de bundel Christmas pines. De tekst Noel heb ik uitgeknipt.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Christmas pines.



Embossingfolder lucky stars.


Hang your stockings.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief.

groetjes,
Cynthia



2 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje. Leuke embossingfolder en dan moet er ook niet teveel bij. Precies goed.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen