donderdag 17 november 2016

kerstkaarten challenge dag 17, huisjes

Vandaag naast een kaartje ook 2 huisjes. Met de bundel Sweet home kan je deze huisjes bouwen zoals je zelf wil. Je kan kiezen uit verschillende deuren, ramen en daken. De 3d huisjes zijn gesneden met de mallen. Het huisje op de kaart is gestempeld. De kerstboompjes zijn gemaakt met de set Christmas pines. Het baksteenpatroontje op het kraft huisje is gemaakt met de set Ghoulish grunge. Op de foto's lijkt het allemaal een beetje scheef, maar dat komt omdat de ondergrond niet recht is. Het zachte schapenvel is niet echt een goede fundering voor huizen.









Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel Sweet home
Mallen en stempels ook los verkrijgbaar.


Christmas pines.


Ghoulish grunge.


Hang your stocking.


Met deze projectjes wil ik meedoen met de challenge op het blog Scrap-cards.

Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





3 opmerkingen:

  1. Hoi Cynthia, wat superleuk die kaart met het huisje, maar zeker ook de huisjes. En wat je schreef over de lifthallenge, ik heb ovale vormen gebruikt van verschillende groottes. Misschien dat dat scheelt? Ik vond het ook wel even passen en meten , hoor!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cynthia
    Je huisjes staan in ieder geval wel op een hele knusse zachte ondergrond en wat zijn ze superleuk maar je kaart met het huisje erop vind ik ook helemaal geweldig.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cynthia,
    wat leuk zijn die huisje heel mooi als versiering maar ook prachtig op het kaartje vind hem..... supersss je kaartje
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge op het Scr@p- Cards blog
    liefs DT-Martine

    BeantwoordenVerwijderen