dinsdag 8 november 2016

kerstkaarten challenge dag 8, Be joyful

Het is weer een race tegen de klok om iedere dag een kaart te maken. Want oh wat is het vroeg donker. Voor 15:00 moet het af zijn, anders krijg ik het niet meer goed op de foto. Vandaag is het gelukkig weer gelukt om een kaart te maken en te fotograferen.

Ik vind het altijd een uitdaging om met materialen die niet voor de kerst bedoeld zijn, toch kerstkaarten te maken. De set floral phrases vond ik wel geschikt hiervoor. De tekst is uit de set Merriest wishes.



Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Floral phrases.


Merriest wishes.


Hang your stocking.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia




2 opmerkingen:

  1. Wat komt die mal goed uit in het rood/wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat ondervond ik ook vandaag! Het was al half vijf en de foto kon nog net gemaakt worden, buiten!
    Je kaartje is top, in rood-wit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen