zaterdag 5 november 2016

kerstkaarten challenge dag 4, 't is the season

Kijk dat gaat al lekker. Al in de eerste week heb ik het zo druk dat ik niet toekom aan het schrijven van een blogpost. Gisterenavond was ik te moe en ben ik de Voice gaan kijken. Helemaal vergeten dat ik nog geen kaartje had laten zien. Tussen de bedrijven door wel een kaartje gemaakt hoor.

Dit is het kaartje van gisteren. In de loop van de dag volgt het kaartje van vandaag. 
Ik heb van de swirley scribbles snijmallen al eens een bloemenkrans gemaakt. Ik dacht, daar kan ik vast ook wel een kerstkrans van maken. De takjes zijn gemaakt met de Christmas pines. De achtergrond is gemaakt met de Ghoulish grunge. 




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Swirly Scribbles.


Christmas pines.


Ghoulish grunge.


Merriest wishes.


Groetjes,
Cynthia





1 opmerking: