zondag 13 november 2016

kerstkaarten challenge dag 13, Rudolf

Soms heb ik voordat ik met een kaart begin al een idee in mijn hoofd. Zo moet het worden. Dan denk je lekker snel klaar te zijn. Bij dit kaartje was dat echt niet zo. Want dat wat ik in mijn hoofd had, kon ik niet echt maken. Ik had het idee om het hoofd van Rudolf als O te gebruiken in het woord Joy. Maar ik miste dikke bolle letters. De letters die ik had, vond ik te iel, te klein voor wat ik wilde. Het stond niet. Zeker niet omdat Rudolfs hoofd geponst, hele gekke geweien heeft. Het zag er meer uit als een Y i.p.v. een O. Dus zijn hoofd maar op de O gezet. De O werd toen zijn lijf. Maar ik was niet tevreden. Heb de kaart maar weggezet. Een paar dagen naar gekeken. Toch weer gepakt. En toen besloten om er nog een laatste aanpassing aan te doen. Ik heb Rudolfs gewei uitgeknipt. Nog niet helemaal tevreden, maar niet ieder kaartje kan top zijn. Het ziet er in ieder geval leuker uit dan mijn eerste versie.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Cookie cutter.


Holly Jolly greetings.



Christmas pines.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



1 opmerking:

  1. Hij is erg leuk! En zo zie je maar dat een kaartje er bijna eenvoudig uit kan zien maar dat het heel wat denkwerk kost!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen