vrijdag 25 november 2016

kerstkaarten challenge dag 25, Noel

Soms heb je zo'n 25 dagen nodig om door te hebben waar een stempel nu echt voor bedoeld is. Haha, tenminste dat is mij overkomen. De bundel Christmas pines vind ik echt geweldig. Maar die takken stempels, daar had ik niets mee. Had een paar kaarten gemaakt, maar ik bleef er palmbomen in zien. En als ik dat eenmaal in mijn hoofd heb, gaat het er niet zomaar meer uit. Ik snapte ook al niet waarom er nu toch 2 van die takken stempels inzaten. Ik vond 1 toch echt wel genoeg. Vooral omdat die andere maar een heel klein beetje anders is. En toen ineens viel het kwartje. Nu zijn het geen palmbomen meer, maar kerstboomtakken met sneeuw. Nu vind ik de bundel nog leuker dan hij al was. Het is alleen jammer dat ik kraft zo moeilijk op de foto krijg. 

Ik heb er een enveloppe bij gemaakt zodat deze mee kan doen met de challenge op het blog van Knutsels en Kadootjes.





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten