woensdag 16 november 2016

kerstkaarten challenge dag 16, merry & bright

Ik vind het altijd leuk om tijdens mijn kerstkaarten challenge gebruik te maken van challenges op blogs. Dat maakt het meestal wat makkelijker. Maar dit keer....

Ik koos dit keer voor de challenge op het blog liftchallenge. De layout van de te liften kaart vond ik erg mooi. Leek me ook goed te doen. Maar niets was minder waar. Wat een gestoei zeg. Te kleine rondjes, met 4 rondjes bedekte de kaart niet helemaal. Toen te drukke prints bij elkaar. Nou ga zo maar even door. Uiteindelijk verschillende maten rondjes genomen. En toen de tekst en versiering nog. Pfff. Maar het is gelukt. Ik ben tevreden. En ik kan weer een kaartje van mijn lijstje afstrepen. Het 16e kaartje.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Papier Candy cane lane.


Cozy critters.


groetjes,
Cynthia



3 opmerkingen:

  1. Wat grappig toch he, dat sommige kaarten er zo eenvoudig uit zien. Dat is denk ik nou net de kracht. Er zit veel denkwerk achter. En papier combineren is ook een kunst idd!
    Maar je lift is leuk, fris en echt winters! Dank je wel voor het meedoen en het volhouden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitvoering! De volhouder wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mag ook tevreden zijn, een mooie lift! Al snap ik je opmerking over het minder eenvoudig dan het leek heel goed. Mooi en fris, deze. En het papier is echt superleuk gecombineerd. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen