zaterdag 26 november 2016

kerstkaarten challenge dag 26, Merry Christmas pinguïn

Nog 4 dagen dan zit mijn challenge er alweer op. Ik denk dat ik nog wel even doorga, want ik ben het maken van kerstkaarten nog niet zat. Soms is de inspiratie wel wat verder te zoeken, vooral omdat het hele gezin nu ziek is. Maar dan zijn we vast wel weer een beetje beter. Dan ga ik door met het maken van kaarten met de retired stempels. Geen idee of ik het ga redden tot 25 december.

Vandaag een kaartje met oud en nieuw. De pinguïn komt uit een set van vorig jaar, maar is nog steeds te bestellen. Het is de set Snow place met mallen snow friends. De slee, gemaakt met de bundel Santa's sleigh, is nieuw.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Snow Place.


Snow friends.


Bundel Santa's Sleigh. 
Stempels en mallen ook los verkrijgbaar.


Cozy Critters.
Te bestellen bij een besteding van 200 euro.


Christmas pines.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia






Geen opmerkingen:

Een reactie posten