maandag 21 november 2016

kerstkaarten challenge dag 21, Merry Christmas

En dan zitten de eerste 3 weken er alweer op. Inmiddels al 21 kaartjes gemaakt met maar een paar stempelsets en mallen. Ik heb nog inspiratie genoeg om de komende 8 dagen door te komen. Hierna zal ik waarschijnlijk ook kaarten gaan maken met retired Stampin' up! stempels. Maar voorlopig doe ik het nog even met de sets die in de huidige catalogus staan.

Vandaag een kaartje met een border van dennenappeltjes. Gemaakt met de bundel Christmas pines.







Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Chistmas pines.


Hang your stocking.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten