dinsdag 29 november 2016

kerstkaarten challenge dag 29, sneeuwpopjes

Afgelopen weekeind heb ik het winterdorp met de huisjes al gezellig neergezet. De adventskalenders hangen klaar en donderdag mogen we allemaal ons eerste pakje open maken. We tellen zo langzaam af naar de kerst. Ergens volgende week gaan we de boom ook maar optuigen. Deze sneeuwpoppen zijn er al mee klaar. Ze blijven lief die sneeuwpopjes gemaakt met de set Snow Place. 

Met dit kaartje wil ik mee doen met de kerst/winter challenge op het blog van webshop AnMa creatief.







Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Snow place.


Snow friends.


Softly falling embossing folder.


Bundel Santa's sleigh.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia







2 opmerkingen:

  1. Hij is superleuk! Ik heb de sneeuwman/pinguinset ook. Heel leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leukerd, bedankt voor het meedoen bij Anmacreatief
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen