vrijdag 10 november 2017

kerstkaarten challenge dag 10, starlight

Ik wilde vandaag werken met een challenge. Dus ging ik eens kijk bij challenge blogs. En wat zie ik bij het blog van Dutch Card Lovers? Hebben ze de uitslag bekend gemaakt van de vorige challenge. Een mooie top 3 notering. Voor het 10e kaartje ben ik gelijk aan de slag gegaan met het thema van de nieuwe challenge. Dat is CAS. Nu zijn mijn kaartjes altijd wel vrij rustig, maar voor deze challenge heb ik ook een one layer kaartje gemaakt. Om het extra clean and simple te houden. 

Met de set work of art heb ik 3 strepen gemaakt als achtergrond voor de ster. De ster heb ik gemaakt met de starlight thinlits. De tekst en kleine sterretjes zijn gestempeld met de set Christmas pines.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Work of art.


Starlight thinlits.


Christmas pines.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia




3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi weer. Bedankt voor je bijdrage aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke CAS-kaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen