donderdag 30 november 2017

kerstkaarten challenge dag 29, hulsttakken in grijstinten

Workshops scrapbooking, datum in overleg. Workshop kaarten maken zondag 26 november. Bestellen van artikelen? Eerste verzamelbestelling verstuur ik op 1 december. Wil je toch eerder bestellen, dan kan dat. Er komt dan 5,95 verzendkosten bij.
Helaas is het me weer niet gelukt om 2 blogposten te schrijven. Ik loop nog steeds een dag achter. Sterker nog, ik moet nog aan het kaartje van vandaag beginnen. Vanmorgen moest ik voor de tweede keer deze week naar het Sophia kinderziekenhuis met Quinn. En dan is de ochtend zo voorbij. Nog even boodschappen doen, badkamer soppen en toen moest ik alweer werken. Net eindelijk klaar. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om mijn scraphok in te duiken. Maar zo op het einde van de challenge kan ik toch niet verzaken? 

Het kaartje van gisteren is gemaakt met de set Good tidings. Dit keer gestempeld in de kleuren Smokey slate, Sahara Sand en Real red.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Good tidings.



Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten