zaterdag 11 november 2017

kerstkaarten challenge dag 11, season like Christmas

Dit wordt een blogpost met weinig woorden. Ik verlang ontzettend naar mijn bed. Vandaag ben ik om 11 vertrokken naar de sporthal. Ronan en Quinn hadden een badmintontoernooi. De jongens hebben leuke wedstrijden gespeeld. Het was echt spannend. Quinn speelde uiteindelijk zijn laatste wedstrijd om 22:00. En al die tijd heb ik met mijn achterwerk op een houten bank gezeten. Dat is al topsport op zich.

Het kaartje voor vandaag is gemaakt met de set Season like Christmas. De sneeuwvlokken heb ik dit keer met glitter embossingpoeder aangebracht.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.


Season like Christmas.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief envellope.

groetjes,
Cynthia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten