maandag 27 november 2017

kerstkaarten challenge dag 26, wantjes aan tak




Gisteren was de workshop met het papier Merry little Christmas. Hierdoor is het me niet gelukt om het kaartje dat ik gisteren heb gemaakt, op de foto te zetten. Vanmorgen wilde ik gelijk beginnen. Om 8 uur stond AH voor de deur met de boodschappen. Ik mag een maand lang gratis mijn boodschappen laten bezorgen. Wat een luxe zeg. Om 8:45 stond alles in de kastjes. Het was nog te donker om een foto te maken van de kaart. Dus eerst maar eens aan de slag voor het kaartje van vandaag. Maar wat was het koud in mijn scraphok. Ik vond het gisteren tijdens de workshop ook al zo koud. Na een tijdje toch maar gaan kijken waarom het maar niet warmer werd. De verwarming stond aan, maar toch deed niets het. Van alles geprobeerd. Stekker van de vloerverwarming eruit. Thermostaat hoger, lager, hoger lager. Niets hielp. Eneco gebeld. Van het kastje naar de muur gestuurd en ondertussen vloog de tijd voorbij. Uiteindelijk maar besloten om een nieuwe thermostaat te kopen. Kijken of het daar aan ligt voordat we een monteur laten komen. Ineens besloot de verwarming toch aan te slaan. Maar toen was de ochtend alweer voorbij en moest ik met Quinn weer terug naar Sophia kinderziekenhuis voor een gesprek met de kinderchirurg. Gelukkig ging dat vrij voorspoedig. Eindelijk weten we de oorzaak van de reflux. Quinns maag is niet zoals het model hoort te zijn. Dit kan met een operatie opgelost worden. En toen kwamen we thuis......en deed de verarming het weer niet meer. Maar weer een keertje Eneco gebeld. Dit keer direct een vrouw aan de telefoon die me wel kon zeggen waar het probleem lag. Ik kon handmatig de klep die het warme water doorvoert openen en dan hopen dat hij het zou blijven doen. Zo niet, dan moet er een monteur bijkomen. Inmiddels is het weer lekker warm in huis.....maar het zou eens goed gaan. Nu gaat dat klepje weer niet dicht waardoor de verwarming aan blijft staan. Aaaaaah. Inmiddels is het te donker (voor mijn gevoel is het helemaal niet licht geweest vandaag) om foto's te maken van de kaarten. Ik heb toch maar met kunstlicht foto's gemaakt van de kaart van gisteren. Die van morgen.....die houden jullie te goed als de zon weer gaat schijnen. Letterlijk en figuurlijk. Ik ben wel een beetje klaar met die alles gaat mis maandag.





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel smitten mittens.
Snijmallen en stempels zijn ook los verkrijgbaar.



Bundel Colorful seasons.
Snijmallen en stempels zijn ook los verkrijgbaar.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





Geen opmerkingen:

Een reactie posten