donderdag 23 november 2017

kerstkaarten challenge dag 23, Good tidings



Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor de challenge op het blog van Dutch Card Lovers. Het thema is "krans".  Ieder jaar maak ik een kaart met een krans erop door 1 stempeltje meerdere keren te repeteren. Dit jaar heb ik daarvoor een klein hulsttak stempeltje gebruikt uit de set Good tidings. Deze in een rondje gestempeld. Toen nog een paar losse takjes gestempeld en uitgeknipt voor het 3d effect. De achtergrond heb ik gestempeld met de stempel Hardwood. Het midden heb ik een klein beetje schoongeveegd voor het stempelen.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Good tidings.


Hardwood.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Cynthia. Leuk om ook enkele blaadjes in 3d te verwerken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie krans! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart zeker met die 3D accenten! Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel erg gaaf zo, mooi stempelwerk en dan die prachtige achtergrond. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen