dinsdag 7 november 2017

kerstkaartenchallenge dag 6, Noel

Het kaartje van gisteren, een dag later dan de bedoeling was. Helaas voelde ik me niet goed gisteren. Duizelingen door nekklachten. Het huis tolde aan 1 stuk door. Vila Volta in de Efteling was er niets bij. Ik ben maar met een warmte kussen mijn bed in gekropen in de hoop dat daardoor de boel wat losser zou komen. Vandaag maar niet te veel met mijn hoofd naar voren buigen. Wordt vandaag een snel kaartje vrees ik. 

Het kaartje van gisteren is gemaakt met de set Christmas pines. en flurry of wishes. Vanavond komt het kaartje van vandaag.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Christmas pines.
Ook snijmallen bij te verkrijgen.


Flurry of wishes.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia







Geen opmerkingen:

Een reactie posten