woensdag 1 november 2017

kerstkaarten challenge dag 1, Thinking of you at Christmas

Afgelopen weken heb ik natuurlijk al flink wat kerstkaarten laten zien. Kaarten die ik heb gemaakt met de materialen uit de najaarscatalogus. Dat maakt het nu wel lastiger om iedere dag een kaartje te maken met diezelfde stempels. Ik heb natuurlijk nog wel de stempels van vorig jaar, maar zeker de eerste weken wil ik wel met de stempels van nu werken. Ik heb het mezelf niet makkelijk gemaakt. Want mijn allereerste ideetjes die bij me opkwamen bij het zien van de stempels heb ik al uitgevoerd. Ik moet wat dieper graven om met iets origineels te komen. Maar ja, dat maakt het ook wel weer leuk. Een hele uitdaging. Wat ook een uitdaging wordt, is het goed fotograferen van de kaarten. Want wat is het al vroeg donker zeg. 

Maar hier dan het eerste kaartje voor de challenge. Een simpele om mee te beginnen. Gemaakt met de stempelset Season like Christmas.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Season like Christmas.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia




2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je. Het zijn transparante stempels, dus heel makkelijk over elkaar heen te stempelen.

      Verwijderen