woensdag 29 november 2017

kerstkaarten challenge dag 28, wanten

Het einde is in zicht en dat is maar goed ook. Komend weekend gaan we weer sjouwen en verbouwen. De woonkamer dit keer. Maar dan is het inmiddels 2 december en is officieel mijn challenge afgelopen. Overigens wil dat niet zeggen dat ik geen kerstkaarten meer ga maken hoor. Maar komende week zal het zeker wat minder zijn. 

Voorlopig nog een kaartje met 2 wanten. Het is het kaartje van gisteren. Het kaartje van vandaag moet ik nog maken, want mijn moeder stond onverwachts voor de deur. Dat ga ik dus zo eerst doen. 

De sneeuwvlokken heb ik op kraft gestempeld met whisper white inkt.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Whisper white inkt.


Smitten mittens.


Merry little Christmas.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten