dinsdag 21 november 2017

kerstkaarten challenge dag 21, vosje in bos

Inmiddels heb ik er al weer 3 weken opzitten. 21 kaartjes gemaakt. Nog een week minimaal te gaan. Ik hoop nog even door te gaan in de maand december, maar of het me dan lukt om iedere dag een kaartje te maken, weet ik niet. Dit keer weer een kerstkaartje met niet kerstartikelen. De embossingmal woodland en de stempelset foxy friends. Ik heb de vos een kerstmuts opgedaan. Deze is gemaakt met de set Santa's suit.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Woodland.


Foxy friends.


Fox builder pons.


Bundel Santa's suit.
Stempels en snijmallen zijn ook los verkrijgbaar.






2 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd hoe je het bos zo besneeuwd maakt! Kun je dat eens uitleggen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een stuk wit cardstock genomen. Met beige inkt heb ik de bolle kant van de embossingfolder bewerkt. Dan voorzichtig met het papiertje dicht klappen en embossen. Je kan ook de holle kant met blauwe inkt bewerken. Dan krijg je witte bomen met een blauwe achtergrond.

      Verwijderen