maandag 20 november 2017

kerstkaarten challenge dag 20, sneeuwvlok aan lintje

Ik begin dit blogbericht met een leuk nieuwtje. Ik maak graag CAS kaartjes. CAS staat voor clean and simple. Mooi in eenvoud. In het verleden deed ik dan ook graag mee met de challenges op het blog Crazy for cas. De voorbeelden van het designteam waren echt mooi. Ik heb ook 6 keer een challenge mogen winnen. Ik was dan ook erg teleurgesteld toen dit blog een paar jaar geleden stopte. Maar nu het leuke nieuwtje. Crazy for Cas is back. Met een heel nieuw designteam. Helaas mag ik nu niet meer meedoen met de challenges, want ik ben 1 van de teamleden die nu de voorbeelden gaan maken. Ik heb er enorm veel zin. Ik hoop dat de challenges weer net zo goed lopen als voorheen. Dus houden jullie van CAS kaartjes? Of maak je normaal wat drukkere kaartjes, maar hou je wel van een uitdaging? Doe dan mee met de challenges van Crazy for Cas. 4 december gaat de eerste challenge van start. Maar kom alvast een kijkje nemen bij de andere DT leden.

Voor vandaag heb ik dan ook een CAS kaartje gemaakt. Ik zag vanmorgen een leuke snijmal voorbij komen. 2 sneeuwvlokken aan een lintje. Ik dacht, die is leuk. Maar dat kan ik natuurlijk ook zelf maken met de mallen, ponsen en stempels die ik heb. Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset Flurry of wishes. 




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Flurry of wishes.


Verder heb ik gebruik gemaakt van een aantal retired producten. Wonderous wreath, flower medallion punch, snow flurry punch en Holly jolly greetings.

Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.


groetjes,
Cynthia





1 opmerking:

  1. Heel leuk nieuwtje! Ik kom net bij Ellen vandaan, en die vertelde hetzelfde. Leuk! Ik ga zeker mee doen. Ik maak ze ook graag, de Cas kaartjes, maar vind zoveel andere dingen ook leuk. Jouw kaart van vandaag is ook weer een heel mooie!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen