vrijdag 24 november 2017

kerstkaarten challenge dag 24, kerstman

Workshops scrapbooking, datum in overleg. Workshop kaarten maken zondag 26 november. Bestellen van artikelen? Eerste verzamelbestelling verstuur ik op 1 december. Wil je toch eerder bestellen, dan kan dat. Er komt dan 5,95 verzendkosten bij.
De bundel santa's suit is erg leuk vanwege het kerstmannetje in pyjama. Naast dit kant en klare mannetje kan je ook zelf een kerstman bouwen met losse onderdelen. Alle kleren stempel en stans je uit. Net als de baard. Het gezicht kan je niet uitsnijden. Die moet je op een grotere ondergrond stempelen. In mijn geval het witte rondje. Daarna heb ik de kleren met foamtape opgeplakt en zo ontstaat het kerstmannetje. De achtergrond heb ik embossed met de embossingfolder Brick wall.

Wil je deze materialen of iets anders bestellen? A.s. maandag betaal je voor 1 dag geen verzendkosten bij je bestelling. 





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie. 

Santa's suit.


Brick wall.

Merry little Christmas.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia


1 opmerking: