dinsdag 14 november 2017

kerstkaarten challenge dag 13, winter kaart

Workshops scrapbooking, datum in overleg. Workshop kaarten maken, zondag 26 november. Bestellen van artikelen? Eerste verzamelbestelling verstuur ik op 1 december. Wil je toch eerder bestellen, dan kan dat. Er komt dan 5,95 verzendkosten bij.
Inmiddels zijn de eerste 2 weken om. Ik loop namelijk wat bloggen betreft een dag achter. Dit is het 14e kaartje. Het begint nu wel moeilijker te worden om iedere dag iets nieuws te verzinnen. Ik hou er niet van om dingen na te maken van internet. Ik wil origineel zijn, en dat wordt nu wel wat lastiger. Maar we gaan gewoon door. Het kaartje van vandaag moet ik nog maken. Zo maar eens kijken of er nog ergens een leuke challenge is. Daar haal ik altijd mijn inspiratie uit.

Dit kaartje is gemaakt voor de challenge op het blog van webshop AnMaCreatief. Het is gemaakt met de snijmallen uit de bundel Colorful seasons en de embossingmal Winter wonder. De tekst is uit een retired stempelset.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Colorful seasons.


Winter wonder embossingmal.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia







1 opmerking:

  1. Mooi kaartje! Gezellig dat je meedoet bij Anmacreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen