woensdag 8 november 2017

kerstkaarten challenge dag 8, Noel


Het 8e kaartje alweer. Nog maar 22 te gaan. Deze is gemaakt met de embossingmal Winter wonder. De kleine zilveren sneeuwvlokken zijn gemaakt met de set Colorful seasons. De tekst Noel heb ik gestempeld met de set Christmas pines en daarna uitgeknipt. Het papier dat ik gebruikt heb als achtergrond komt uit de papierset Merry little Christmas. Dit kaartje dient ook als voorbeeld voor de workshop van 26 november.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Winter wonder.


Bundel Colorful seasons.
Snijmallen en stempels ook los verkrijgbaar.


Papier Merry little Christmas.




Christmas pines.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





3 opmerkingen:

  1. wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt. zo knap om ze zelf te maken dan ben ik maar lui aangelegd en een pakje kaarten te halen bij de bruna.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach, jij maakt weer hele mooie layouts waar ik op dit moment gewoon geen tijd voor heb. Ik kom niet verder dan de layouts die ik voor Cards&Scrap maak. Na de kerst ga ik echt meer scrappen.....roep ik al een paar jaar. ;)

      Verwijderen
  2. Mooi! EN leuk dat je een workshop gaat geven...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen