zondag 19 november 2017

kerstkaarten challenge dag 18, kaarsen

Helaas gisteren te druk gehad om een blogpost te schrijven. Overdag te druk in huis en daarna nog naar een verjaardag. En toen we thuis kwamen wilde ik darten kijken dus toen was het al snel middernacht. Dus vandaar vandaag het kaartje van gisteren. Ik hoop vandaag nog een tweede blogpost te schrijven met het kaartje van vandaag. 

Ik probeer zoveel mogelijk de kaarten te maken met de kerst artikelen uit de huidige catalogus. Dat lukt tot nu toe nog aardig. Ieder jaar probeer ik ook wat kerstkaarten te maken met "niet" kerstartikelen. Dit keer heb ik gekozen voor de kaarsjes uit de set birthday banners.




Birthday banners.


Christmas pines.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



2 opmerkingen:

  1. Daar hou ik nou van....als je een set voor meer doeleinden kunt gebruiken! Erg mooie kaart geworden, Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen