vrijdag 17 november 2017

kerstkaarten challenge dag 17, Have a jolly Christmas

Wat was het heerlijk weer vandaag zeg. Op momenten als dit bof ik maar met een buitenberoep. Na een paar uurtjes werk, lekker mijn knutselhok in gedoken om het kaartje van vandaag te maken. En dit keer had ik genoeg licht om het op de foto te zetten. 

Het kaartje is net als het kaartje van gisteren gemaakt met de achtergrondstempel Tree rings. Dit keer samen met de stempels en snijmallen Santa's sleigh.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Santa's sleigh.


Santa's sleigh snijnmallen.


Tree rings.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief envellope.

groetjes,
Cynthia





3 opmerkingen:

  1. dat ziet er weer super uit. ja heerlijk is dat als je het werk klaar hebt om naar je hokje te kunnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er weer super uit. ja heerlijk is dat als je het werk klaar hebt om naar je hokje te kunnen

    BeantwoordenVerwijderen