woensdag 15 november 2017

kerstkaarten challenge dag 14, mistletoe


 Het is me vandaag weer niet gelukt om 2 kaartjes te laten zien. Vandaag kan ik jullie alleen het kaartje van gisteren laten zien. Ik moest vanmorgen namelijk naar het Sophia kinderziekenhuis met Quinn. En dan ben je zomaar een hele ochtend kwijt. Daarna nog een ritje naar de markt. En dan is het zo middag voordat ik kon gaan werken aan het kaartje. Tegen de tijd dat ik het kaartje klaar had, was het te donker om het op de foto te zetten. Maar morgen heb ik hopelijk wat meer tijd. Dan hoop ik mijn blogachterstand ingehaald te hebben.

De kaart van gisteren is gemaakt met de set Seasonal bells. En dit keer zonder bellen maar met mistletoe. De mistletoe is gemaakt met de Pretty pines thinlits.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Seasonal bells.


Pretty pines thinlits.



Christmas pines.


Dit kaartjes is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



2 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaart! EN ja, ik schreef het ook al, je moet er echt aan denken om op tijd een foto te maken. Voor je het weet is alweer schemerig. Hopelijk was het niets ernstigs met Quinn. Maar een ziekenhuisbezoek kost bijna altijd veel tijd.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Quinn heeft refluxziekte. Hij slikt hiervoor medicijnen. Dat werkt wel een beetje, maar niet helemaal. Er zitten ook antibiotica in deze medicijnen. Nu na een jaar maar eens verder kijken wat de mogelijkheden zijn. Enige optie is een operatie. Andere medicijnen zijn er niet. Binnenkort een gesprek met de kinderchirurg. En dan horen we meer.

      Verwijderen